آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با بیان اینکه باید رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم در شرایط کنونی مدنظر قرار گیرد افزود: مسئولان باید دعواهای سیاسی را کنار بگذارند و به حل مشکلات جامعه کمک کنند تا بتوان نشاط سیاسی و حضور اجتماعی و سیاسی مردم را در آینده افزایش داد.
کد خبر: ۹۷۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 03 July 2021

تابناک فارس به تقل از ایرنا:آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با بیان اینکه باید رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم در شرایط کنونی مدنظر قرار گیرد افزود: مسئولان باید دعواهای سیاسی را کنار بگذارند و به حل مشکلات جامعه کمک کنند تا بتوان نشاط سیاسی و حضور اجتماعی و سیاسی مردم را در آینده افزایش داد.

وی ادامه داد: امسال سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده و انتخابات نیز تمام شد و اکنون باید مردم و مسئولان به فکر تحقق شعار سال باشند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: نمی شود که بخواهیم حکومت اسلامی داشته باشیم اما متوجه نباشیم چگونه باید رفتار و گفتار کنیم،اقدامات و کارهایی که به رفع مشکلات مردم نینجامد و حتی باری به دوش مردم و جامعه اضافه شود کارافزایی و بیهوده است.

آیت الله دژکام بیان کرد: زبان خیر گذاشتن از وظایف طلبه ها و روحانیون است که باید این فرهنگ در سطح جامعه و بین آحاد مردم نیز نهادینه شود.

امام جمعه شیراز همچنین در مورد مذاکرات ایران با طرف های ذینفع در مورد برجام گفت: در مذاکرات با ۵+۱ نباید برای رفع مشکلات و تحریم‌ها به مسئولان این کشورها امید داشت بلکه باید امیدمان به خدا باشد؛ در روایات آمده کسی که در خانه غیر خدا برود امیدش ناامید خواهد شد.

وی ادامه داد: در خصوص مذاکرات ۵ به اضافه ۱ باید گفت که امید داشتن به اینکه آنان مشکلات کنونی کشور را حل کنند درست نیست بلکه باید در این مذاکرات به خدا امید داشت و در این صورت قطعا نتیجه خواهیم گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار